Udgivet d. 31. marts 2014
Det opsøgende salg
Få styr på virksomhedens første kunder: Hvem er de? Hvor er de? Hvordan når du dem?
Workshoppen giver dig en praktisk tilgang til at arbejde med kunder og markedsposition. Vi giver dig metoder til at udvikle dit opsøgende salg ved at fokusere på de aktiviteter og indsatser, som er en forudsætning for at komme i kontakt med kunderne.
Du kommer allerede i gang med arbejdet på workshoppen, hvor vi introducerer dig til de vigtigste værktøjer til at organisere og målrette salgsindsatsen så effektivt som muligt.
Tid og sted: 7. april 2014, kl. 15.30 – 18.30 hos Københavns Erhvervsservice, Njalsgade 13, 2300 Kbh. S
Workshoppen omfatter følgende temaer:
- Behovsanalyse: Hvilke behov vil du dække?
- Markedsanalyse: Hvilken værdi tilfører du til markedet?
- Kundesegmentering: Hvordan prioriterer du i din indsats?
- Kunderelationer: Hvordan når du din målgruppe?
- Fokus på salg: Hvad er din salgspipeline og hvad indeholder den?
- Next step: Har du en strategi og de nødvendige ressourcer til at gennemføre den?
Workshoppens målgruppe:
Workshoppen henvender sig til nystartede iværksættere
Du kan tilmelde dig her: http://ivkp.dk/kurser/det-opsogende-salg-1.html