Udgivet d. 26. februar 2017

Hvad: Workshop – lær at bruge de sociale medier

Hvor: Taastrup Hovedgade 28, 2630 Taastrup

Hvornår: Tirsdag den 3. oktober og tirsdag den 10. oktober kl. 9.00-12.00

Arrangør: Erhvervsrådet i samarbejde med I & D Design og Web

Pris: 1.995,- kr. (ex moms)

Tilmelding: Se nederst

 workshoppen lærer du (eller din medarbejder), hvordan I bruger sociale medier (primært Facebook og Instagram, med nogle udstikkere til LinkedIn) som effektivt markedsføringsværktøj. Workshoppen dækker over både de tekniske og indholdsmæssige aspekter i at føre en effektiv tilstedeværelse på de sociale medier.

Kurset er udviklet af Erhvervsrådet og Identitet & Design. Kommunikationskonsulent Troels Pleimert, rutineret bruger og underviser, står for undervisningen.
Kurset gennemføres ved minimum seks deltagere. Max antal deltagere er ti. 

Workshoppen er inddelt i to moduler. Hvert modul varer tre timer fra 9.00 til 12.00 (inkl. pauser).
Deltagerne medbringer deres computer og smartphone (og/eller tablet).
Der vil være planlagte aktivitetsøvelser til workshoppen, hvor deltagerne skal udføre opgaver vedrørende deres egne social-medie-profiler. 
Der udstedes diplom for gennemført kursus.

Dette indeholder de to moduler:

  • Sådan kommer du i gang
    – Opsætning af Facebook og Instagram-profiler
    – Forbind dine profiler på tværs
    – Din virksomhed og din private profil på LinkedIn
    – Find din målgruppe
  • Sådan producerer du indhold
    – Hvordan du skriver indhold, der giver engagement
    – Opsøgende kommunikation
    – Fastholdelse af dit publikum
    – Brug af video og billeder
  • Om annoncering og analyseværtøjer
    – Statistik på dine social-medie-profiler
    – Intro til SEO
    – Analysér dig frem til bedre indhold
    – Annoncering og sponsoreret indhold

De to kursusdage afvikles hos I & D Design og Web. I prisen indgår forplejning. 

Tilmeld dig ved at ringe eller skrive til Erhvervsrådets sekretær, Ulrik Larsen: tlf. 23 48 16 44 – ul@erhvervsraad.dk

Vores Nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Erhvervsforum.