Udgivet d. 31. marts 2014

Markedsføring for iværksættere

Få styr på marked, kunder, konkurrenter, budskab og medier

Workshoppen giver dig en introduktion til, hvordan du planlægger en struktureret markedsføringsindsats. Du får indblik i, hvordan du arbejder konkret med markedsvurdering, kundesegmentering, værditilbud, budskaber samt kanal- og mediestrategi.

Tid og sted: 22. april 2014, Kl. 16.30 – 19.30 hos Københavns Erhvervsservice, Njalsgade 13, 2300 Kbh. S

Workshoppen kommer ind på:

  • Markeds- og konkurrenceanalyse
  • Segmentering og identifikation af målgrupper
  • Positionering – virksomhedens placering på markedet
  • Differentiering – kommunikation af værditilbud, egenskaber, forskelle og værdi for kunden
  • Kanalstrategi og valg af medier
  • Inspiration: Grafisk identitet, valg af budskab samt brug af promotion-værktøjer og andre virkemidler
  • Test og måling af markedsføringsindsats.

Målgruppe

Potentielle og nystartede iværksættere, som vil udvikle og målrette virksomhedens markedsføringsaktiviteter.

Se mere på hiph.dk og find mere viden om Hovedstadens Iværksætterprogram

Vores Nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Erhvervsforum.