Udgivet d. 27. september 2018

Hvad: Værktøjer til at håndtere persondataforordningen

Hvor: Bollinis Selskabslokaler, Hovedgaden 405, 2640 Hedehusene

Hvornår: Torsdag den 25. oktober kl. 17.00 – 19.00

Arrangør: Hedehusene Erhvervsforening

Tilmelding: Senest den 22. oktober kl. 12.00 til administration@hendel-bogforing.dk 

Pris: Gratis.

Til efterårets første netværksmøde har Hedehusene Erhvervsforening fået to indlægsholdere til at præsentere hver deres værktøjer til, hvordan din virksomhed opretter og vedligeholder GDPR dokumentationen.

Første indlæg er ved Mette Blanner fra Persondatasupport, der har en baggrund som finansiel revisor fra KPMG, efterfølgende fusioneret med EY, hvor hun specialiserede sig i IT revision og rådgivning omkring persondata. Efter Persondataforordningens lancering blev Mette udnævnt til løsningschef på området i EY.

Som løsningschef deltog Mette Blanner i en langt række større implementeringsprojekter og arbejdede med revision af organisationers behandling af personoplysninger. Dette har skabt Mettes grundlag for i dag at kunne udvikle GDPR-portalen hos PersondataSupport.

Næste indlægsholder Kim Jensen kommer fra Lexoforms. Kim har i tre årtier arbejdet med salg og rådgivning indenfor it og dokumenthåndteringssystemer. Kims passionen er at effektivisere arbejdsgange og processer gennem brugen af teknologi.

De to indlægsholdere vil hver for sig præsentere os for hver deres bud på et ’on-line værktøj’ til at løse udfordringen med dokumentation og ikke mindst den fremadrettede opfølgning og vedligeholdelse af rutiner og dokumentationen heraf.

Efter hver præsentation vil der være adgang til at stille spørgsmål. Er spørgsmålene af mere specifik art i forhold til netop din situation, er der efter sidste præsentation afsat tid til en mere personlig og indgående snak med de to indlægsholdere.

Mødet holdes af Hedehusene Erhvervsforening for medlemmer af foreningen samt medlemmer af Høje-Taastrup Erhvervsforum og Sengeløse Erhvervsforening.

Vores Nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Erhvervsforum.