Udgivet d. 9. februar 2015

Mens innovation og vækst er nøgleord i erhvervslivet i disse tider, så går virksomheden Philosophies en helt ny vej og vil lære virksomhedsledere, iværksættere og offentlige ansatte at være langsomme.

Med samtlige oplæg, bliver du klædt på til hvordan man balancerer tempoet på arbejdspladsen.

Men det handler ikke om at være langsom som en snegl.

Det handler om balance og om at finde det rette tempo for at flytte sig på det rigtige tidspunkt, for at komme hurtigere i mål med sikre løsninger fremfor de halvhjertede, som i længden kan ende med at lægge en ned.

Vores events lægger op til kreative tanker, ledelsesstrategier og reflektioner, siger stifter af Philosophies og ideudvikler af SLOW PEP Talks & NETWORKING  Tanja Schjellerup.

Mød dem på scenen og i caféen

Den 24. februar og 14. april afholdes SLOW PEP TALK & NETWORKING på Taastrup Teater. Gæsterne kommer til at opleve 2-4 inspiratorer på scenen. Her vil de blive præsenteret for korte oplæg med emner indenfor

SLOW filosofien. Hver event indeholder forskellige emner og inspiratorer på scenen.

De deltagende gæster kan altså se frem til en formiddag, hvor de får muligheden for at netværke, skabe nye kontakter, hygge sig og samtidig få udfordret de kreative processer i hjernen, når de deltager i Philisophies

arrangementer i de lækre omgivelser i Taastrup Teater.

d. 14/4 – 2015

– Velkomst kaffe/te og croissant i teatrets cafe.

– Tanja Schjellerup præsenterer – Hvorfor SLOW?

– Alexander Carnera – “Kunsten at fare vild”

– Bertil Rüdinger – “begrænsninger eller ressourcer – om at komme sig fra svære psykiske lidelser”

– Tanja Schjellerup – “hvad er accelerationens fremmedgørelse og hvordan undgår vi det?”

– Frokost og mulighed for at få en snak med oplægsholderne

Fakta:

SLOW PEP TALK event med Philosophies

Taastrup Teater, Kjeld Abells Plads, 2630 Taastrup

Tirsdag den 14. april kl. 9.30-13.00

Billetpris: 245 kr.

Billetsalg: www.billetten.dk eller via Taastrup Teater

Vores Nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Erhvervsforum.