Erhvervsuddannede fejres på rådhuset – igen i år

Fejring af faglærte og deres uddannelser

I Høje-Taastrup Kommune hyldes de nyuddannede borgere med en festlig fejring på rådhuset – en tradition, der blev startet sidste år og som nu gentages med glæde.

Byrådet inviterer til fejring af en bedrift

Byrådet ønsker at markere den store indsats, som ligger bag en gennemført erhvervsuddannelse. Det er en bedrift både virksomheder, der tilbyder en lærerplads, den faglærte og kommunen kan være stolte af.

Derfor opfordres virksomheder til at formidle invitationen videre til deres faglærte. De faglærte kan sammen med familie, venner eller kolleger opleve nogle festlige timer med musik, lækker mad, taler og overrækkelse af diplom fra Høje‑Taastrup Kommune.


Mandag den 15. juni 2026 kl. 18.00 – 20.00
Høje-Taastrup Rådhus


Tilmelding inden den 5. juni


Sådan tilmelder din faglærte sig

Se det fulde program og alt om tilmelding


Få et samlet overblik over erhvervsuddannelserne

Vores Nyhedsbrev

Modtag vores nyhedsbrev og følg med i hvad der sker i Erhvervsforum.