Udgivet d. 28. maj 2021
Det er præcist et år siden, at webbureauet Lost In Space flyttede ind på Høje-Taastrup Station. På trods af Covid-19 er det lille bureau gået fra to til fem medarbejdere og har fået god vind i sejlene både lokalt og på landsplan, hvor de også har åbnet en afdeling midt i Aarhus.
– Den eneste grund til at vi ikke er flere, er sådan set at det har været svært at finde de rette profiler, siger adm. direktør Jesper Katz (foto). Vi er på en mission, og til det skal vi bruge de bedste astronauter.
Fokus på lokale kunder
Lost in Space har fokus på de lokale kunder, ligesom en stor del af konceptet er henvendt til små og mellemstore virksomheder, som også ér størstedelen af bureauets kunder.
Men Lost in Space kan også hjælpe større kunder i hele landet. Det gælder blandt andet et sjællandsk storcenter, en bank, flere privathospitaler, et forsikringsselskab og en ejendomsmæglerkæde.
Lost in Space har siden takeoff i april 2020 haft mere end 70 kunder igennem forretningen – enten for at få en helt ny hjemmeside, eller deres eksisterende materiale har fået et boost.
Lost in Space beskæftigere sig med WordPress hjemmesider, søgeoptimering hvor topplaceringer på Google er i fokus, og sociale medier hvor alle de forskellige platforme er i spil.